early morning

Sto opp for en time siden og har spist frokost allerede. Er min første frihelg når på ages og det er utrolig godt! Tenkte å utnytte det med å sove halve dagen, men det klarte jeg ikke siden Sophie ringte meg klokken 11 og gjorde meg lys våken. . . Skal uansett til byen klokken 1 så gjorde ingenting! Deilig å bruke lørdagen til å slappe av og ta en bytur.

I kveld blir det ganske rolig tenker jeg, lysten til å drikke er overhodet ikke her (as usual) så kommer nok bare til å slappe av med Charlotte! Håper bare ikke hun har endret mening etter i går og plutselig vil ut. . . Jaja da får jeg bare bruke kvelden på en god film og hjemmespa! Ha en suuuper lørdag da, og god helg ♥ Nå skal jeg lage meg en god, varm kopp med ett eller annet, er så utrolig kjølig her om dagene. . . Trist vær og snø all over the place. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg