16 februar

Kom hjem for ikke så lenge siden og skal snart dra ut en tur igjen, dro bare hjem for å rydde litt opp etter meg. Hadde egentlig planer om å handle litt klær, men måtte stoppe meg selv da jeg sjekket kontoen min. . . Ble en peplumtopp med hjem fra bikbok da, men den hadde jeg utrolig lyst på, så måtte bare unne meg den. Håper den passer da! Haha rakk ikke å prøve den. . .

Skal prøve å få tatt noen ordentlige bilder senere, men akkurat nå blir det iphonebilder siden jeg er fri for strøm på kameraet. . . Åh, husker den tiden jeg var såå flink å ta bilder når jeg var sammen med venner, og tok bilder hele tiden. Har merket at det har daffet utrolig, men skal bli flinkere! Er jo ikke morsomt å bare bruke iphonebilder. . . Men må man så må man!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg