hope for the best

Åh, elsker søndager ♥ Sto ikke opp før klokken 4 og var ikke i seng i natt før klokken var 7. Kjørte bare i går med Charlotte siden jeg ikke orket tanken på alkohol etter forrige helg, men neste helg tar jeg nok turen ut igjen! Godt med frihelg, men morsomt å drikke også når man er på topp. (så går alt nedover etterpå, haha. . .) Håper dere alle hadde en fin lørdag hvertfall, uansett hvordan og hvor dere tilbrakte den! Ellers gleder jeg meg over at det bare er _en_ uke igjen med skole før vi har ferie i en hel uke! Skal bli sååå godt med fri nå, jeg har ikke ord. Er alt for umotivert for tiden og orker svært lite, så skal bli godt med litt fri. Skal reise litt da, blant annet dra en tur til mamma i Lofoten. Gleeedes!

Jeg har ikke kamera, finner ikke laderen. . . Så noen quotesbilder fra instagram blir det i dag. Er dette noe dere vil ha mer av? Slike sitatbilder?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg