svar på spørsmålsrunde!

Hvem av venninnene dine har du kjent lengst?
Åh, det aner jeg ikke. . . Mange gikk jeg i klasse med på ungdomsskolen, og noen på barneskolen! Kanskje Linn Ida, Lotte, Charlotte, Mariell og Martine?

Er du forelsket i noen nå?
Nei, og det er utrolig godt!

Hvilken faoundation og sminke bruker du?
Skal lage innlegg 🙂

Når begynte du å blogge?
I 9ende klasse.

Hvilken skole går du på, og har du gode karakterer?
Jeg går på Stangnes VGS. Haha karakterene mine ja. . . Får se om de forbedres til sommeren! Nå vil jeg ikke kommentere dem, heh. . . Men er i alle fall ståkarakter i alle fag!

Er det noe du savner?
Åh, det er såå mye. Sommeren i fjor blant annet, og russetiden!



Er det ikke dyrt å ha bil når du er bare 18 år?
Haha jo. . . Men heldigvis har jeg råd til det! Lider ingen nød (enda).

Tvserietips?
Skal lage ett innlegg om tvserier i løpet av uken, så bare å følge med 🙂

Hvilken linje går du, og hva skal du gjøre til sommeren?
Jeg går påbygg, slik at jeg får generell studiekompetanse. Til sommeren skal jeg ta meg en LAAAANG ferie! Og muligens jobbe litt. (mest sannsynlig)

Hvordan er livet nå?
Livet smiiiiiler 😀

Hvem er dine bestevenner?
Ingen nevnt, ingen glemt! Men Linn Ida, Charlotte, Mariell og Carina er de jeg snakke om alt med, så de ligger vel litt høyere opp på “listen” – men har utrolig mange gode venner!

Er du fornøyd med deg selv?
Både og. Har selvfølgelig mine dager hvor jeg føler meg helt forferdelig og dager hvor jeg er fornøyd.

Trives du i Harstad?
Ja, faktisk. Kunne ikke tenke meg å bo i en annen by slik jeg har det nå. Liker meg best på småplasser! Oslo hadde jeg nok ikke klart i lengden. . .

Hva er planene dine etter sommeren?
Jobbjobbjobbjobb

Hvordan er det når det gjelder gutter? Noen du holder på med nå?
Holder ikke på med noen nå, nei. Har ingen hast med å finne meg kjæreste!

Hva må jeg gjøre for å imponere deg nok, til at du vil gå på date med meg?
Haha hmm. . . Det vet jeg ikke helt, er ikke typen som går så mye på date!

Liker du eldre gutter, eller gutter som er like gamle som deg?
Eldre gutter, de er (som oftest, om man er heldig) mer moden.

Beskriv deg selv med 3 positive og 3 negative ord.
Positivt; Jeg er vennlig, utadvendt og alltid glad! (nesten da, haha. Vanskelig å finne positive ting. . .)
Negativt; Jeg er litt for pratsom, pysete og gjør gjerne ting uten å tenke over det. . .

Hva studerer du for å bli?
Jeg aner ikke. . . Kanskje jeg vet det om noen år! Nå går jeg bare skole for å bli ferdig med det og ha muligheter når jeg ønsker å gå videre.

Hvis du kunne bo hvor du ville, hvor ville det vært?
På en varm plass! Eller kanskje Miami, LA, California eller NY? Mulig det blir for stort, haha. . .

Hvilken sminke bruker du på bryn?
Jeg bruker øyebrynspudder, skal lage sminkeinnlegg snart!

Har du begynt med trening?
Ja, faktisk! For to år siden var jeg sykt flink til å trene, så nå skal jeg ta det opp igjen. Er veldig motivert for tiden!

Hvor høy er du?
Litt over 1.60. 

Er du eller Sophie Elise høyest?
Jeg er litt høyere enn henne!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg