wants from nelly

Nå er det fri frakt på nelly, wohoo! I den anledning tenkte jeg å dele mine wants med dere, det er såå mye fint for tiden. . . I want it all!! Glad jeg klarer å beherske meg (sånn passe), ellers hadde jeg nok kjøpt alt jeg kommer over. . . Nå er det bare nødvendigheter jeg venter hjem. Flink eller? Fikk nettopp melding om at pakken min fra ginatricot er kommet, wii tok bare fem dager! Det er ikke ille til at det har vært helg nettopp. Nå venter jeg bare på pakken fra nelly, 

Jakke HER // Kjole HER // Sko HER (Iiih,kjolen og skoene bestilte jeg hjem igår!)

Topp HER // Kjole HER // Dongeriskjorte HER (Både toppen og skjorten skal jeg bestille meg senere, ååh gleder meg. . .)

Ellers vil jeg tipse dere om det store skosalget nelly har nå, HER! Masse sko fra kun 99,- og oppover. Plukket ut noen av mine favoritter 🙂 Selv venter jeg noen av disse parene hjem. . . Jeg har en eller annen ting for høyhælte sko, også tar de seg jo såå fint ut på en hylle! Haha jeg altså. . . Klarer jo ikke å gå i dem, så blir jo bare til pynt. Noen som kommer til å unne seg et par nye sko i dag?

HER til 199,- // HER til 199,- // HER til 139,- // HER til 139,-

HER til 149,- // HER til 199,- // HER til 199,- // HER til 149,-

HER til 149,- // HER til 139,- // HER til 199,- // HER til 149,-

// adlinks

3 kommentarer
    1. Åh, så mye fint, jeg har sånne svarte glitter pumps. De er drit fine, men helt jævelig å gå med^^ hehe. Men det var kjempe masse fint her som jeg kunne tenkt meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg