jaaa samvittigheten da

Kom hjem for en halvtime siden og har allerede spist middag og tappet i badekaret! Nå sitter jeg med ansiktsmaske og skal bare blogge meg ferdig så jeg kan bade. Etter det blir det nok en powernap, eier ikke energi om dagene. . . Når jeg står opp er det ryddig som står på planen, _lots_of_cleaning_ slik at jeg kan få den etterlengtede sengen min som jeg skulle fått for en måned siden. Lenge leve latskap! Såå skal jeg ta en tur på flex i kveld, det trengs mildt sagt. . . Har ikke hatt tid de siste dagene til å trene, og da får jeg dårlig samvittighet. Og samvittigheten min – den er helt syk. . . Får dårlig samvittighet for det meste egentlig, haha.

Bilder av meg for nøyaktig et år siden! Er såå morsomt å se tilbake på hvordan jeg så ut da, og nå. I løpet av uken skal jeg få laget “februar 2012” innlegget som jeg egentlig skulle laget for leenge siden. . . Haha er jo ikke lenge før marsinnlegget skal postes! Gleder meg virkelig til å sette meg inn i februar i fjor, husker jo ikke hva jeg gjorde. . .



Har forresten meldt meg på en konkurranse på blogg.no som alle bloggere kan være med i, og dem som vinner får en prøve på den nye escadaparfymen! Wiii, me want :) Har nesten alle de andre parfymene, og jeg elsker hver og en av dem! Er sikker på at cherry in the air (som den heter) ikke skuffer den heller :)

esc13che
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg