typisk norsk?

Kom hjem for ikke så lenge siden og nå er det VINTERFERIE!! Oh my, fantastisk god følelse. Skal nyte ferien til det fulle og har skaffet meg fri hele neste uke fra jobb. Skal på jobb i dag, men i morgen har jeg også fri og skal ta turen til Sverige med noen venninner. Ååh, svenskehandel ♥ Men starter ferien ordentlig med å feire at mamma blir 25(+17)år, så jeg drar til Lofoten på søndag eller mandag. Beste med å ha fått lappen er at jeg slipper å stresse med buss til mamma. A-l-d-r-i mer trenger jeg å kjøre etter bussen etter å ha mistet den, eller stresse med å komme meg ut døra fort nok så jeg faktisk kommer før bussen har kjørt. Bussturene til Lofoten er alltid mye tregere enn om man kjører bil, så kommer bare til å bruke i underkant av 4 timer bortover. Skal ikke klage på det!

Tok bilder i dag til skolekatalogen, dessverre gikk jeg glipp av klassebilder på grunn av legetime – men jeg fikk med meg russestyrebildet! Haha jeg må le, vi er nå litt av en gjeng. . . Temaet er (som dere kanskje ser) typisk norsk/gammeldags, ja norskt i alle fall. Ble ikke så verst bilde da! Skal legge ut det orginale når jeg får det tilsendt :)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg