#inthearmy

Kom akkurat hjem fra Sverige, handlet inn litt nødvendigheter! Skrev ett innlegg i morges som skulle postes før jeg dro, men det glemte jeg såklart. . . Er typisk at når jeg _faktisk_ skriver innlegg så glemmer jeg å poste dem. Men nå hører dere i alle fall fra meg! Ble en vellykket sverigetur, og jeg er ett brett brus, fire caprisonnebokser og to pølser med snus rikere! Til gjengjeld viser kontoen min ikke mindre enn 150kr. . . Trøster meg med at jeg slipper å kjøpe snus nå på to måneder – good feeling! Nå skal jeg gå i dusjen, så skal jeg legge meg en liten stund før jeg drar ut med jentene. Ha en suuper kveld, dere ♥

Har forresten mistet ladderen til kameraet mitt. . . Aner ikke hvor den er blitt av?? Har lett gjennom hele huset i en time i dag, men finner den ingen plasser. Ååh, er det ikke bare typisk 🙁 Så nå hater jeg livet inntil videre og kommer nok ikke til å blogge stort før jeg finner den. Og jeg skal finne den før jeg drar til mamma, bare så det er sagt. Tok noen bilder i går da med Amanda sitt digitalkamera! Har helt glemt hvordan det er med slike små kamera, begynte å se etter et hull jeg kunne se gjennom, helt til det gikk opp for meg at det bare var en skjerm der, haha. . .


IG photooos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg