Gjesteblogging

Hei!

Blir et gjesteblogginnlegg idag siden Stine er dratt til Lofoten for å besøke moren sin. Hun rakk dessverre ikke å blogge før hun dro og derfor har hun bedt meg, April om å steppe inn for henne. Dere har vel kanskje sett bilder av meg på bloggen til Stine før, isåfall hvis dere ikke husker så kan dere få se noen bilder som kan friske opp hukommelsen deres litt. 

Disse bildene er tatt i 2011, altså 2 år siden. Men syntes vi var så søte så måtte bare ta de med!

Jeg å Stine har kjent hverandre veeldig lenge. Siden 7.klassen når hun først flyttet til Harstad. Har dessverre ikke vært så mye sammen med henne den siste tiden siden jeg nå har flyttet til storbyen Oslo, så får bare sett henne de få gangene jeg er hjemme dessverre.

 

Må si jeg savner denne tiden. Nå er alle blitt så voksne og det er så synd at vi alle sammen ikke får tilbringt så mye tid sammen som før.

Forresten så har Stine klart å miste ladderen til kameraet sitt men regner med hun blir å blogge så fort hun kommer fram!

Hejdåååå

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg