i’m back

Kom hjem til mamma for ikke så lenge siden, brukte overraskende nok bare tre timer hit! Kan bli vandt med å kjøre om det tar så kort tid, haha. Hadde det heller ikke kjedelig, satt for det meste i telefonen med noen (på høyttaler såklart, snakker ikke i telefonen mens jeg kjører. . .) eller sang for full hals! Husket heldigvis Justin Bieberplaten min, så nå har jeg den ultimate kjørekompisen med meg til enhver tid ♥ Må forresten kjøre nå snart, skal en tur til Emilie! 

Som April skrev har jeg mistet ladderen min (nå har den vært borte så lenge at jeg snart kan melde den savnet) så det blir ingen nye bilder fra meg i dag. . . Dere får heller repost av gamle bilder fra Lofoten i sommer! Ååh, savner det været. . . Husker det var latterlig varmt den dagen. Og når vi snakker om April, for et utrolig fint innlegg! Ble så rørt ♥ Flere av bildene har jeg aldri sett før?? Kan i alle fall ikke huske å ha sett dem. . . Men det var såå koselig ♥ Tror hun kan vente seg flere oppdrag som gjesteblogger!



Meg og Emilie!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg