hvilken kjole?

Til sommeren er det bryllup i familien, og i den anledning må jeg nesten finne meg en kjole! Har sett utrolig mye på nelly og funnet mange fine kjoler jeg kunne tenke meg å bruke i bryllupet, men så kommer spørsmålet – hva er egentlig passelig kjole for et bryllup? Jeg tenker med en gang maxikjole! Og jeg har hatt utrolig lyst på en slik kjole, veldig lenge, så tror nok valget kommer til å falle på en slik. Nå er jeg bare veldig spent på å høre hvilken kjole dere synes er finest! Har valgt ut mine favoritter og kommer nok til å kjøpe en av disse, med mindre nelly kommer ut med noe enda finere i løpet av de neste månedene. Men jeg vil helst ha kjolen i boks innen mai! Bryllupet er i midten av juni og da blir det for dumt å vente på en kjole jeg har bestilt som ikke kommer. . .

Rosa HER // Blå HER // Korall HER

Beige HER // Nude HER // Blå HER

Tror egentlig disse kjolene som er litt kortere forran kanskje er litt mer passende til meg som er så lav? Eller er det noen av dere som er rundt 1.60 som har prøvd slike kjoler som er over, i de lengdene? Kan se for meg at det fort blir liiitt for langt. . . Men som mamma sa, “e jo bare å ta på dæ høyhæla med 20cm hæll” haha ja, er vel det jeg må gjøre! Ble hvertfall veldig forelsket i den rosa kjolen i midten, sååå fin!

Orange HER // Rosa HER // Rosa HER

Svart/glitter HER // Beige HER

adlinks

5 kommentarer

Siste innlegg