obviously not

Jeg er – enda – fri for ladder til kameraet. Derfor er bloggingen min ganske middels, and I hate it! Men får bare overleve inntil videre, skal i alle fall bestille meg ny linse nå, wii! Har hatt lyst på en 50mm linse leeenge, så da blir det bedre bilder og mer blogging :) (om jeg finner ladderen da. . .) Haha skulle til å spørre om noen av dere kan tenke dere hvor jeg har lagt den?? Husker jeg la den en plass og tenkte “her kommer jeg til å huske at den ligger”. . . Well, obv not. . .

Nå skal jeg ferdigskrive noen innlegg som jeg kan poste de neste dagene, må være litt oppfinnsom når jeg ikke har mulighet til å ta bilder! Heldigvis har jeg hvertfall 5000 bilder liggende på pcen som jeg kan bruke, de må da være brukbar til noe. . .

Megmegmeg og bilde fra da jeg kjørte til Lofoten!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg