søndagsfilm

Huff, tiden flyr avgårde. . . En liten uke med ferie er overhodet ikke nok! Hadde ikke sagt nei takk til et par uker til. . . Men en liten motivasjon at det bare er tre uker til påskeferie :) Jeg er bare litt skolelei, litt. . . Har heller ikke fått blogget så mye de siste dagene siden jeg har minimalt å blogge om uten kamera. MEN! I morgen skal jeg dra på elkjøp og kjøpe ny ladder, ny linse og kanskje noe annet morsomt jeg klarer å dra med meg. Blir alltid litt ekstra med til kassa når jeg har fått lønning. . .

I går var jeg ute med jentene, kanskje ikke det smarteste trekket fra min side siden jeg er blitt syk, men jeg klarte meg ganske bra! I dag derimot, huff. . . Ikke bare var formen dårlig på grunn av gårdagen, men stemmen, halsen, nesen og alt er det bare galt med i dag. . . Typisk min flaks! Feber og hodepine og alt som hører med, huff :( Får håpe formen begynner å komme seg i morgen! Nå skal jeg se litt på film før jeg tar kveld. Vet ikke heelt hvordan film det blir, men får koble pcen opp til tven så kan jeg velge og vrake! Om ikke blir det nok twiligt, ååh er så lenge siden jeg har sett de filmene, så hvorfor ikke :)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg