latest fav’s

Siden jeg er sånn passe ute av shoppingkarantenen min er det blitt akseptabelt å ikke bare se – men faktisk også kjøpe nye klær! Derfor har jeg funnet frem noen fav’s som jeg kunne tenke meg på neste lønning, hva synes dere? Nelly får inn sååå mye fint for tiden, er nesten tortur. . . Men har enda noen klær til gode å vise dere, fikk jo stoore pakker for noen dager siden!

1. Kjole HER // 2. NagleBH HER (hvor kul var ikke den?? Must have!) // 3. Kjole HER // 4. Sort klokke HER // 5. Brun klokke HER

1. Verdens herligste morgenkåpe! HER // 2. Kjole HER // 3. Kjole HER

adlinks

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg