late hello

Kom hjem for drøye ti minutter siden, har nesten ikke vært hjemme i dag så det var godt! Har tappet i badekaret og gjort klar frustrerte fruer på pcskjermen, nå skal jeg koose meg ♥ Litt selvpleie før jeg legger meg, har så utrolig mye energi at jeg ikke finnes trøtt! Har vært på jobb i dag rett etter skolen, og dro med Martine på flex bare 15 minutter etter jeg var kommet hjem fra jobb. Er enda syk, men tok en rolig økt i dag og det funket utrolig bra! Fant ut i dag at det ikke er så ille å trene når man er forkjølet, jeg er faktisk bare blitt i bedre form. Nå skal det bli noen knalluker med trening! Motivasjonen er enda her etter en uke på ferie, så jeg skal ikke klage på det.

I morgen skal jeg poste en utrolig bra konkurranse på bloggen, så dere burde følge med! Kan vel bare fortelle at det er en konkurranse hvor dere kan vinne 10.000 å handle for hos nelly, hvem er vel IKKE interessert?! Iih, gleder meg! Håper jo selvfølgelig at jeg vinner, høhø. . . Men dere får ha en god natt, nå er det snaaart kveld for meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg