effektiv kveld

Kvelden min kommer til å gå ganske fort, har jeg en følelse av. Har satt meg ned for å jobbe med særemnet som jeg skal fremføre på fredag. . . I tillegg skal jeg gjøre ferdig en rettslæreoppgave som skal fremføres på fredag og en matteinnlevering som også skal være ferdig til fredag. OG vi har naturfagsprøve i morgen. . . I’m going crazy tror jeg, haha. Heldigvis ser det ut som særemnet skal gå unna fort, så da er det bare å ta tak i de andre tingene! Skal ikke lyve, jeg har enda ikke lest ferdig boken. . . Men pyttpytt, går vel greit det da. Filmen ser jeg på nå – for tredje gang – og ja, en av grunnene til at jeg ikke har klart å lese boken er fordi jeg blir så utrolig mindfucked av den. Filmen er TOTALT annerledes enn boken er! Så det er min konklusjon, hehe. . . Noen som har lest boken?

På toppen av alt dette skal jeg skrive ferdig fire innlegg som jeg skal få postet de neste dagene. Siden det ser ut til å bli en hektisk slutt på uken vet jeg ikke hvor godt prioritert bloggen kommer til å bli. Men innleggene er nesten ferdig, så her går det unna med det meste! Jøss, jeg kan faktisk være ganske så effektiv om jeg vil. . . Kanskje jeg til og med får sett noen episoder av frustrerte fruer før jeg må legge meg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg