sykt natural

Kom hjem for vel en time siden fra flex og har brukt en halvtime på å få bort all snøen som lå utenfor huset, og ENDA er det ikke 1/4 borte engang. . . Jeg bare ryddet vei slik at pappa kom seg opp med bilen, haha. Tuller ikke når jeg sier at det lå minst 20cm snø ned hele bakken her, og jeg hadde nesten snø til knærne når jeg gikk ned. Hvor kommer all snøen fra?? Og ja som dere kanskje skjønner har det vært forferdelig vær i nord i dag. Vil ikke snakke om kjøreforholdene engang. . . Bruer stengt, båter og fly innstilt, kollisjoner og alt som hører med. Jaja, la det bli vår til i mai i alle fall så er jeg fornøyd 🙂 JA TIL SNØFRI RUSSETID!!!! (hahahaha herregud. . .)

Haha, as natural as I can be! Svett, 95% sminkeløs og sliten. . . 


Har faktisk ikke vært hjemme stort i dag. Var hjemme noen timer etter skolen siden jeg var ferdig 1, så dro jeg for å hente bilen min på verksted med Linn Ida før jeg dro til henne. Sååå har jeg nettopp vært på flex i 1 og en halv time som kjennes i beina og magen for å si det slik. . . Men det er bare godt! Elsker følelsen jeg får etter å ha trent :) Men nå må jeg nesten runde av, blir intens jobbing den neste timen. . . Matteinnlevering, særemne og rettslære skal finpusses på! Starter såklart med matte siden jeg tror det går unna fortest. Ha en fin kveld (natt) ♥


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg