oh holy friday

Er så utrolig lei av kulden nå, ikke bare er det frost ute på bilen – men også INNI! La det bli sommer . . . Vurderer sterkt å bra dra til varmere strøk for en liten stund, det tror jeg virkelig jeg kunne hatt godt av. Ellers var det jo den fryktede fredagen i dag med fremlegg i både norsk og rettslære – og guess what. . . Vi så film i rettslæretimen og norsktimen var over før det ble min tur. Så jeg har altså brukt to dager på å gjøre noe jeg kunne utsatt til søndag. . . Jaja, er heldigvis ferdig og klar til mandag! Jeg utsetter waaaay to much så kanskje like greit at jeg er ferdig. Matteinnleveringen fikk jeg heller ikke vist frem til læreren siden jeg ikke var på skolen de to første timene, så det får jeg vel også vise henne på mandag.

Nå skal jeg se på frustrerte fruer, er ikke stort annet å finne på. Kanskje jeg skriver noen innlegg ferdig? Er det noe spesielt dere vil jeg skal skrive om? Rop ut! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg