blur

Kom hjem fra jobb for en time siden, litt sliten bare. . . Tenkte å ta meg en liten powernap før jeg finner på noe å gjøre, blir nemlig ikke alkohol på meg i kveld! Skal være sammen med Linn Ida når hun er ferdig på jobb, så får vi se hva vi finner på. Kan vel starte med å få meg litt mer energi!

Ellers kom jeg hjem til at verdens beste pappa hadde vært på posten og hentet den nye linsen min, wiii!! Tok noen bilder med den for å vise dere, de er ikke redigerte. Såå mye bedre kvalitet enn med den orgniale linsen til kameraet! Men enda er jeg ikke heelt fornøyd, hadde egentlig tenkt meg en annen linse, så får se hva jeg gjør. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg