supersøndag

Gjett hvordan jeg tilbrakte lørdagskvelden min. . . . . .

Og det føltes sååå godt! Haha ser ut som jeg mangler bryn på bildet også. . . 100% sminkefri, DET var godt det! Lenge siden jeg har gjort noe ordentlig fornuftig på en lørdagskveld, og flere slike lørdager håper jeg det blir. Var nesten en og en halv time på treningsstudioet med Linn Ida, deilig! Kunne heller ikke fristet mindre å drikke alkohol, ble nesten kvalm av å se all alkoholen som florerte på instagram haha. . . Så i dag blir det ingen “morsomme” historier eller klager over formen – bare god form og godt humør! Så får venninnene mine som var ute i går ta seg av fortellingen, hihi. Hva gjorde dere i går?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg