ti år

Da var jeg kommet hjem igjen! Sliten som fy. . . Men har ikke tid til å være sliten, etter paradise skal jeg på flex! NÅ har jeg kommet meg ordentlig inn i treningen og guud det er godt. . . Trente tirsdag, torsdag og lørdag i forrige uke – og denne uken skal jeg være like flink. Er ikke vits å begynne å trene om jeg skal slutte utallige ganger, så nå har jeg bestemt at å slutte er ingen mulighet. Er også utrolig godt at jeg har så mange venninner å trene sammen med!

Tok noen bilder i bursdagen men kan ikke legge ut bilder av barna uten tillatelse, så da ble det plutselig ikke så mange. Var veldig gøy da! Men skal ærlig innrømme at 30-40 ropende barn ikke er noe som sitter øverst på min liste over favorittstunder. . . Håper hvertfall at tvillingene koste seg ihjel! Stor stas å feire 10-årsdag 🙂

Haha ville bare dø av latter! Guttene var sykelig opptatt av dette med pupper. . . Og han tok den helt ut!

Fortvilt storesøster prøver å stille opp til bilde. . . Men neida. . . Haha styggeste bildet jeg har sett! Og dette var det beste av alle. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg