marry me please

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Ida, like koselig som alltid å være sammen med henne ♥ Vi har sett på Remember Me med Robert Pattinson, så syykt bra film! Om dere ikke har sett den – se den. Om dere har sett den – se den igjen. Skal innrømme at det kom noen tårer på slutten av filmen. . . Er så utrolig svak for kjærlighetsfilmer haha. Tenkte å sette på en film før jeg går til sengs, stor sjanse for at det blir twilight. . . Robert er tidenes kjekkas, marry me please!

I morgen er det nynorsktentamen som står på planen! Gleder meg mildt sagt ikke. . . Er det noe jeg er svak i, så er det nynorsk. Jeg klaarer bare ikke nynorsk. . . Men ja, wish me luck! Kommer til å trenge det. . . OH MY GOD DER GIKK STRØMMEN!! Haha ååh nå gleder jeg meg til å se alle facebookstatusene av det, typisk at folk skal fortelle det til alle som om ingen la merke til at hele byen ble mørklagt.

2 kommentarer
    1. Sykt pen side! Selv blogger jeg ikke lenger. Fant imidlertid en bra konkurranse du burde bli med på! Er sånn du kan vinne gave kort! Kanskje du har flaks? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg