superkokken

Kom hjem for litt over en time siden, dro rett på butikken etter jobb for å handle litt for både meg og bestemor. Endelig fikk jeg fyllt kjøleskapet med mer yoghurt, juice og frukt! Til kvelds i dag tror jeg at jeg skal prøve meg på havrepannekaker, har aldri laget det før så kan bli spennende. . . Har jo ikke akkurat rykte på meg som god kokk, haha. Skal prøve å ikke brenne ned huset! Skal ikke legge skjul på at jeg har fått brannalarmen til å gå utallige ganger, og vi har koblet opp til securitas. . . Har derfor unngått å bruke stekepannen så mye som mulig haha. . . Ikke så kult å få brannbil, politibil og vekter på døra!

Middagen min tidligere i dag! Skrev for en stund siden at jeg hadde vært på helsehjørnet og kjøpt inn masse sunt, og dette var noe av det. Skal vise dere alt senere! Denne er hvertfall syykt god, minner litt om rett i koppen. Koster 199kr for 7 retter, altså 199kr for middag i en hel uke. Og en slik posjon blir man mett av! Dette er ikke en diett jeg bevisst følger hver dag, men tar meg gjerne en slik middag i ny og ne. Må passe på å ikke bli helt febrilsk. . .

Koste meg inne med masse tente lys i går kveld når strømmen var borte! Ååh det er så koselig med masse tente telys ♥ Men hadde såklart vært koselig å kunne sett på tv eller vært på pcen samtidig. . . Heldigvis kom strømmen tilbake i morges før jeg dro på skolen!


1 kommentar
    1. Kjære bloggger! Vi holder på med en spørre undersøkelse om klær. Alle som deltar i markeds undersøkelsen får et gave kort som premie for deltagelse. Har du lyst til å hjelpe oss? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg