breakfast

God morgen! Sto opp for noen timer siden, men la meg igjen klokken 12 og sto opp nå halv 2. Har nettopp spist havrepannekaker til frokost, og guud så gode de ble. . . Overrasket over meg selv! Kan legge ut oppskrift til dere om dere vil? De er like gode varme som kalde også, i tillegg til at de er utroolig mektige. . .

Nå skal jeg gå i dusjen og ordne meg før jeg drar ned på skolen. I dag skal nemlig russen være bøssebærere for krafttak mot kreft, noe jeg synes er en utrolig god sak å støtte! I år går pengene til å kunne gi hver kreftpasient behandling som er tilpasset dem. Det er veldig mange som får feil behandling mot kreft, så at vi kan være med på å endre dette er jo bare fantastisk. Så nå håper jeg bare alle tar russen godt i mot på døren!



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg