skuffende

Kom hjem fra flex for en halvtime siden, og før det var jeg som sagt med på kreftaksjonen. Satt på skolen i fire timer sammen med noen andre fra russestyret og delte ut bøsser og slikt. Men jeg må si at jeg er skuffet over russen i år. . . Var vel 50 stk som var påmeldte og bare rundt halvparten som deltok. At ikke folk skjemmes?? Dette er ikke penger som skal gå til en klassetur eller nytt kjøkken på skolen, dette er penger som går til å kurere folk som har kreft, penger til å få folk friske igjen. Og da jeg fikk høre at noen mange av de som gikk bare hadde fått en dør slamret igjen eller telefon lagt på – ble jeg i alle fall irritert. Var en dame som ikke orket å åpne døren og bare sa “æ har hatt kreft!!” og la på. Er ikke det en utrolig god grunn til å støtte denne saken da? Skulle hvertfall tro det. De som var med og gjorde en innsats burde hvertfall være stolte over seg selv, vi klarte nå å dra inn en god del penger!

Nå har jeg satt meg godt tilrette i stolen hjemme, blir nok ikke så alt for lenge til jeg legger meg siden vi har mattetentamen i morgen. Kjenner på meg at det ikke kommer til å gå så bra. . . Men får bare holde håpet oppe! Så lenge det blir ståkarakter er det vel ingenting som er bedre enn det, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg