søndagswants

Søndag igjen, og det er (som alltid) en drøm å våkne i tipp topp form! Skal bruke søndagen min på å slappe av, ta meg ett laangt bad og ha litt hjemmespa. Også det vanlige da – nettshopping. . . Siden jeg bare får lov til å handle ting jeg trenger kommer jeg til å bruke store deler av dagen på å se på treningstøy. Fordi det trenger jeg alltid! Trenger en ny tights og nye løpesko. Har nesten ikke kunne løpt denne uken fordi jeg har hatt så dårlige sko at jeg nesten har løpt på meg beinhinnebetennelse. . . Utrolig vondt og ubehagelig! Derfor blir mitt neste skokjøp noen ordentlige løpesko med god demping.

Har funnet frem noen wants fra nelly, de har såå mye fine kjoler for tiden! Tenkte å lage det årlige “konfirmasjonskjole” innlegg om ikke så lenge, så her er en liten forsmak på det!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER 

1. HER // 2. HER // 3. HER

Haha jeg har fått en ting for treningssko. . . Disse VIL og SKAL jeg ha! Hihi. . . En dag skal de få komme inn i samlingen!

1. HER // 2. HER

//adlinks

2 kommentarer
    1. Hei! Vi holder på med en meningsmåling om hva bloggere vet om rosabloggere. Alle som melder seg på vil få en kompensasjon; nemlig en gratis kinobillett! Bli med nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg