up close

Kom nettopp hjem fra Egon hvor jeg var å spiste sammen med jentene for å feire Linn Ida som ble 19 i dag, gratulerer såå mye med dagen ♥ Nå skal jeg sette på en film og kose meg litt før det blir tidlig kveld. Jobb og skole i morgen, så greit å være litt opplagt! Vi går jo også inn i den siste uken før påskeferien, så har ganske mye motivasjon nå :) Må alltid sette meg små mål for å komme meg gjennom dette skoleåret, er så skolelei nå at det er sinnsykt. . .  Men etter påskeferien er motivasjonen min RUSSETIDEN! Kan jo også tenke på at om 3 måneder er jeg ferdig med alt som heter skole. ALT! Åh, jeg missunner virkelig ikke dere som enda går ungdomsskole eller førsteåret på vgs. Feels good å snart være ferdig med 13 år skolegang!

Er irriterende å skulle ta bilder av meg selv med 50mm linsen, alt er jo så innzoomet. . . Synes nå jeg klarte det sånn passe hvertfall! Haha. . .

2 kommentarer
    1. Hei! Vi har akkurat lansert en redning for alle som sliter med ikke helt hvite tenner! I den forbindelse ønsker vi å få testet produktet vårt avbloggere og høre mer om hva de synes om produktet vårt. Alle som registrerer seg vil få tann blekingssettet vårt gratis i tillegg til en gratis elektronisk tannbørste som du kan dele ut til en heldig leser eller beholde selv 🙂 Delta nå og så poster vi det i løpet av dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg