verdens lengste dag

Endelig kommet meg hjem etter en lang dag. Først _ekstrem_lang_ skoledag før jeg dro rett ned på jobb i fire timer – SÅ dro jeg på flex! Nå er det tid for kveldsmat og litt øving i historie, har en muntligprøve i det i morgen som jeg overhodet ikke er forberedt på og fikk vite om i dag. . . Hater når det skjer. Men får bare øve som en gal og håpe på det beste! Har enda ikke lært meg timeplanen, så håper bare ikke vi har historie i de første timene i morgen. . . Lykken er at det er kortdag på skolen, noe som betyr tid til powernap!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg