change in plans

Så ble det ikke som jeg planla i går da. . . Måtte på jobb så det ble ikke stort med tid jeg fikk til andre ting i dag. Skulle egentlig være sammen med Sophie som jeg ikke har sett på (noe som føles som) en evighet, men måtte avlyse det. Får heller ha det til gode ♥ Vi skal jo uansett ut og reise om ikke så alt for lenge, om nøyaktig 28 dager er vi i OSLO! Herregud som tiden har gått, føles som i går at jeg så på nedtelleren min på iPhone og det sto “200 dager”. . . Gleder meg såå mye til å dra på Oslotur med henne igjen :) Blir riktignok bare for en dag, men skal bli så koselig ♥

Nå som jeg endelig er hjemme etter å ha vært litt sammen med Linn Ida, skal jeg kose meg med en episode av frustrerte fruer før jeg legger meg. God natt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg