mesterbaker

Hei dere! Og beklager for sen og dårlig oppdattering HELE uken. . . Har (som dere kanskje har fått med dere) hatt jobb hver dag denne uken, bortsett fra i dag, så har ikke hatt stort med fritid. Så i dag har jeg hatt en ordentlig kosedag! Dro på butikken rett etter skolen for å handle inn til pavlovakake, og dro rett hjem igjen for å starte bakingen. Kan dere tro meg når jeg sier at resultatet ble fantastisk? Jeg kan i alle fall ikke tro det selv! Dette er det første jeg baker _noen_sinne_ som har kommet ut av ovnen perfekt og GODT! Jeg klarer å ødelegge det meste skjønner dere, til og med 1-2-3 kaker. . . Kanskje bakeren i meg kommer frem nå, sakte men sikkert? :) Etter litt kokkelering dro jeg for å ta sol med Ida Mari før vi dro til henne for å se på film. Såå koselig ♥ Måtte riktignok skippe treningen i dag, men den tar jeg igjen i morgen og i helgen!

Skal legge meg snart. Har vondt i hodet og er slapp, så er nok til det beste. I morgen venter enda en jobbdag! Gud bedre meg. . . Blir godt når lønningen kommer! Også er det jo ferie i hele neste uke – WOHO :) God natt alle søte små ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg