blackwhite

Var på jobb til klokken 8 i dag, og var ikke hjemme før klokken 9 siden jeg måtte hente lillebroren min som var på besøk. Dro en tur opp til Pia og var sammen med henne en liten stund for å catche up litt! Har ikke litt stort med tid til noe i dag, annet enn å. . . Se på frustrerte fruer haha, noe jeg enda ser på! Er forelsket i serien og tror aldri jeg kommer til å slutte å se på den.

Skal legge meg om ikke så lenge, opp på jobb klokken 10 i morgen tidlig før jeg tar ferieee! Eller, for en liten stund i alle fall. . . Jobb på mandag igjen! Men skole derimot, den slipper jeg :) Heerlig! Blir godt med fri for en stund, kjenner virkelig at jeg trenger det. Er ikke helt på topp for tiden, så nå skal jeg lade batteriene!




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg