djevelen selv

Har endelig kommet meg sånn passe etter lørdagen, gud bedre meg. . . Det skal bli LENGE til neste gang jeg inntar så mye alkohol! Ødela hele søndagen min og har en forferdelig fylleangst. . . Var tydeligvis djevelen selv på lørdagsnatten. . . Jaja, helgen er heldigvis over og jeg kan begynne å grue meg til onsdagen når vi skal ut igjen! eller så holder jeg meg bare til å være sjåfør. . .

Nå skal jeg og det forvirrede hodet mitt dra ned på jobb! Er ikke ferie for alle 🙂 Heldigvis bare jobb idag og på onsdag! Ha en super kveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg