årets blogger

Haha dere skjønner vel at overskriften er litt vel ironisk. . . Har ikke akkurat vært en superblogger de siste dagene, noe jeg trodde jeg kom til å bli siden det er ferie! Men nei. Har uansett kost meg kjempemye de dagene jeg har hatt fri til nå, og håper resten av ferien blir like bra. Skal snart komme meg avgårde på jobb så blir bare et kjapt innlegg! Skal få blogget senere når Sophie har lagt ut bildene hun tok av oss i går, jeg har nemlig ingen. . .

Har brukt litt tid på nelly de siste dagene og fant fire gensre jeg likte utrolig godt! Akkurat nå ligger det en pakke på posten og venter på meg, wii, gleder meg til å få hentet den! Men det får jeg jo ikke før påsken. . .

HER og HER

HER og HER

affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg