påskeferie

God morgen! Påskeferie betyr at jeg kan sove leenge, og det har jeg også gjort. Nesten til klokken 3. . . Får såklart litt dårlig sannvittighet siden jeg nesten har sovet bort dagen, men siden jeg har hele natten på meg til å være våken gjorde det ingenting.

I går og i natt var jeg sammen med Linn Ida og bare kjørte litt rundt. Var også på jobb i fire timer! Nå har jeg nettopp spist jordbær med melk til frokost, mmh. . . Får virkelig sommerfølelsen! I dag har jeg ingen planer enda, men skal i alle fall betale litt regninger. . . Og kanskje bestille meg noe nytt? Alle har jo påsketilbud, så klarer ikke la være! Skal uansett få presset inn å vært litt sosial i dag også, er for dårlig å ikke være sosial i påskeferien.

3 kommentarer
    1. Et ord: FANTASTISK!
      Jeg elsker bloggen din, bilder, design ALT!
      Hvordan greier du det!
      Håper du ligger på 1 plass en dag <3
      Har akkurat publisert et nytt innlegg på bloggen, og lurte på om du kunne kommentere hva du syntes. Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg