bor i en koffert

Har nettopp ordnet meg og ryddet litt på rommet mitt. Dere husker kanskje bildene jeg la ut for en stund siden av det? Vel, for å si det slik. . . Det ser ikke sånn ut lenger, haha. Jeg er ekspert i å rote, og det ender alltid med at jeg har alle klærne mine i en koffert midt på gulvet. . . Jeg har – som jeg alltid har sagt – alt for lite skapplass til alle klærne mine. Så mye klær, men likevel så lite å bruke?? HVORDAN er det mulig. . .

Skal snart dra bort til Sophie en tur og kose meg med henne. De siste månedene har vi hatt alt for lite tid sammen, men nå begynner det å komme seg igjen! Vi har det altlid morsomt sammen og finner på så mye sykt, haha dere skulle bare visst. . .

lillebror ♥



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg