justin and me

Gjett hvem som endelig har knødd seg til å bestille flybilletter til Oslo? Jo, jeg! Er bare under en måned til vi skal dra. . . For den 17.april er det tid for JUSTIN BIEBER KONSERT!! Gleder meg som en liten unge, selv om jeg med tiden har sklidd litt fra han. . . Er liksom ikke like overbegeistret som jeg en gang i tiden var :( Men tenker det endrer seg når jeg får sett han! Jeg og Sophie reiser ned til Oslo tidlig den onsdagen, og drar hjem på torsdagen i 2-tiden. . .? Tror det var slik det var!

Legger ved noen bilder av oss to ♥ Det første er tatt når vi sang sammen på en konsert og det andre på music awards!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg