god morgen

Ååh så deilig det er å stå opp til sol! Ble nettopp vekt av Linn Ida som ringte meg, hadde hun ikke ringt hadde jeg nok sovet til langt på dag haha. Vet ikke ka det er med meg og alarmen, men jeg klarer alltid å slå den av i søvne. . . Skulle egentlig stå opp klokken 12, men neida 🙂 Skal gå ned å sminke meg litt nå før hun henter meg, så må kanskje kjappe meg litt. . . I kveld skal jeg til Carina som har bursdag i dag, blir koselig! Ellers skal jeg bare nyyyte dagen ♥ Håper været holder seg slik i mange, mange dager!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg