hei og hade

Skulle bare si hade før jeg drar i bursdagen til Carina! Er tydeligvis mange som skal drikke men jeg er blitt avholds etter lørdagen så jeg holder meg unna flaska. . . Får være litt mamma i dag! Kom til Sophie for ikke så lenge siden og har det gaanske travelt siden vi skulle vært der for en time siden. . . Men tenkte jeg kunne slenge inn et innlegg mens jeg venter på at hun skal bli ferdig med håret og å finne klær! Skal ta med meg kameraet i kveld sånn at jeg har noen bilder å vise dere i morgen.

Håper dere får en fin fredagskveld! Haha jeg har helt mistet begrepet på hvilken dag det er. . . Har hatt fredagsfølelsen helt siden forrige fredag! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg