the housewives

Ingenting er som å starte dagen med et par episoder av frustrerte fruer med en kopp te! Det er lørdag – for femte gang denne uken – noe som betyr sove leeenge. Skulle egentlig stå opp tidlig og få noe ut av dagen, men siden jeg ikke var i seng før klokken 6 var det lite aktuelt å stå opp tidlig. Får spare det til neste uke, da har jeg ingen andre valg enn å stå opp tidlig. . . Godt at vi har fri på mandag også! En ekstra søndag :)

Tok noen bilder i går hos Carina, var såå koselig! Ble bare noen timer siden alle drakk unntatt meg, men dro en tur innom byen etterpå for å se litt sammen med Charlotte og Mariell. Etter det ble det bare litt kjøring frem og tilbake. I kveld vet jeg ikke helt om jeg tør å kaste meg på flasken. . . Men får se det an i løpet av kvelden!



Bursdagspia ♥



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg