lørdagswanties

Har sett litt på nelly og funnet såå mye fint (as always)! Når lønningen tikker inn neste måned må jeg unne meg selv noe nytt. . . Også gleder jeg meg såå til å se hva som ligger i nellypakken på postkontoret nå, jeg har helt ærlig glemt hva jeg har bestilt! Haha at det er muulig. . . Men nå skal jeg dra til en kompis en tur og bare slappe av resten av kvelden tror jeg, tror nok vinflaska får stå der den står, resten av kvelden!

Nelly har også påsketilbud på sko fra sugarfree shoes, klikk HER for å komme til tilbudet!

HER til 499-, og HER til 499,-

HER til 499,- og HER til 369,-

HER, HER og HER til bare 199,-!
Denne har jeg selv i svart, utrooolig deilig stoff! Kunne tenke meg den i en av de andre fargene også. . . Normal på størrelsen. 

HER og HER til 99,- HER og HER til 59,-

HER til 299,- og HER til 269,-

HER til 349,- og HER til 399,-

affiliateslenker

8 kommentarer

Siste innlegg