mindfucked

I dag har jeg levd etter to forskjellige klokkeslett til enhver tid. . . Plutselig var klokken 7 og jeg bare SHIT dagen flyr. . . Også var den 8 liksom :-):-) Mildt sagt vært mindfucked i dag og i natt. Blir nok sen ikveld i dag også siden jeg sov bort halve dagen og våknet klokken 4. Kan vel kanskje ha noe med å gjøre at jeg ikke la meg før klokken 7 i dag, jeg trodde klokken bare var 6. . . Skal dra til Mariell og Charlotte snart og være litt sammen med dem, må få så mye som mulig gjort nå i ferien når jeg har mulighet til det, og siden det bare er en dag igjen har jeg myyye å gjøre i morgen!

Og jaaa jeg vet at jeg har en ettervekst fra helvete, men den skal bort ganske så snart! Da blir jeg lysere :) Haha jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har begynt på prosjekt “bli lysere” også har jeg bare utsatt og utsatt det etter en runde bleking. . . Det tar jo så lang tid :( Men nå skal jeg virkelig få orden på håret mitt, kanskje til og med klippe det litt? Haater å klippe håret. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg