overedited

Har nettopp laget meg kyllingfileet til kveldsmat, mmmh ♥ Skal kose meg med det og Frustrerte Fruer, perfekt fredagskveld! Er snart ferdig med sesong 4 så her går det unna, litt for fort synes jeg. . . Skal begynne på Gossip Girl igjen snart, DET har jeg savnet! Og for dere som lurer så ser jeg på tvseriene på 1channel.ch, en utrolig bra side hvor du finner alt av filmer og tvserier som finnes! Anbefaler å bruke sockshare eller putlocker, er best kvalitet og de sikreste.

Haha det eeer så irriterende å skulle ta bilder av seg selv uten en ordentlig fjernkontroll til kameraet og 50mm linsen. . . Selvfølgelig er jeg så lat at jeg ikke orker å hente den andre linsen også, så da blir det overredigerte, middels bra bilder for i kveld! I morgen skal jeg forresten i 20-årsdagen til en venninne, blir såå koselig :) Er bare bursdagsvorsj, men det blir mest sannsynlig nok for min del. Ja, jeg skal drikke. . . Vet ikke hva det er med meg og gruppepress, men når alle venninnene mine skal drikke så blir det for trist at jeg ikke gjør det. Skal prøve å begrense meg da, haha. . . Skal ta med meg kameraet og ta maasse bilder :) Gleder meg!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg