throwback – april 2012

 Nååå har jeg endelig fått laget innlegget fra april i fjor! Er så morsomt å se tilbake, og i tillegg begynte jo russetiden min på denne tiden i fjor. 

. . . Postet bilder av den nyydelige naturen i Lofoten!

. . . Sosial

 

Haha to bilder av ett bilde. . . Bildet vi tok til instagram, og bildet Frida tok av oss når  vi tok det! Inseption.

 

. . . Fikk russeklær!

. . . Feiret 18-årsdagen til Martine

. . . Ordnet russebuksen!

. . . Signerte russekort til jentene i klassen og fikk fra dem!

. . . Meg meg meg meg meg

 

 

. . . Blogget mye på skolen

 

. . . April fikk kake på skolen!

. . . Russeslipp og starten på russetiden!

2 kommentarer
    1. Fint tilbakeblikk 🙂 Ser jo at det e ca et år sia æ bynt å les din blogg !!
      Men du, lure på en ting… Ka som gjør at du e russ i år åsså ?

    2. Hilde: Jeg gikk yrkesrettet de to første årene, så egentlig var jeg ferdig med skole i fjor. Derfor var jeg russ i fjor! Men så valgte jeg å gå ett tredje år, almenfaglig påbygg, så derfor er jeg russ i år også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg