saturday

Endelig satt meg tilrette i sofaen etter en nyydelig, selvlaget middag! Kyllingfileet og ris, hvem skulle vel trodd at jeg kunne klare å lage min egen mat? Ikke jeg hvertfall, har fått brannalarmen til å gå waaay to many times. . . Har også vært en tur i byen for å handle inn litt nødvendigheter til i kveld, og litt unødvendigheter. Var tilbud på undertøy på cubus og hvem kan vel motstå det? Trengte uansett nye truser og bher, så var ikke heelt unødvendig!

Senere skal jeg som sagt i bursdag til Tina, blir koselig! Har kjøpt meg en flaske vin som jeg skal kose meg med, også skal hun servere punsj og tapas. Noen andre som har planer for kvelden? Håper dere koser dere i alle fall ♥ Nå skal jeg se litt på frustrerte fruer før jeg begynner å ordne meg!




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg