last night

Sto opp for rundt en time siden, deilig å kunne få noe ut av søndagen når det er så fint vær! Skal snart dra bort til Tina for å hente bilen min, måtte la den stå der i natt siden jeg kjørte bort dit. Hadde det utrolig koselig men var nok den kjedeligste kvelden for oss alle, haha. Minnet mer om et ubrukelig nash til slutt der vi alle lå spredt utover stuen med hver vår mobil. . . Tror nok alle kan være enige i at det var en liiitt bortkastet kveld, men veldig koselig! 

Tok ikke så mange bilder som jeg hadde planlagt å ta, men ble hvertfall ett av oss! Haha. . .

Mona, Martine, Mariell, Tina, meg, Charlotte og Linn Ida. Mathea var også der men tok bildet!

Ååh, Tina og Thomas har verdens søteste hund!


2 kommentarer
    1. Bloggen din er kjempe fin, du gjør en bra jobb 😀 jeg hadde blitt veldig glad for en kommentar på det siste innlegget mitt, jeg har lagd noen krukker som jeg gjerne vil vite din mening om,hehe, eller bare ta deg en tur innom, setter pris på det og 🙂 Da hadde du vært utrolig snill! Ha en fin søndag søta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg