stressende dag

Nå sitter jeg på skolen og har siste time med naturfag. Rett etter skolen bærer det avgårde på jobb i fire timer! Så skal jeg dra å hente bestemor. . . Så skal jeg pakke. . . Og rydde. . . Og huske alt jeg burde huske. . . Denne dagen blir ikke annet enn stress!! Som dere kanskje har fått med dere reiser jeg til Oslo i morgen med min kjære Sophie for å dra på Justin Bieberkonsert, wiii!! Gleder meg noe så sykt :)

I går var jeg hos Martine fra i 8-tiden til rundt 12, utrolig koselig! Vi laget oss kyllingfileet, så paradise hotel og spilte the sims hele kvelden, haha. . . Uheldigvis ville hun ikke bli med på bilder, så dere får nøye dere med meg og kyllingen! Men nå skal jeg følge med i timen så blogges vi forhåpentligvis senere ♥



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg