bieberhysteri

Nå er jeg hjemme etter en laang dag. . . Skole, jobb, så dro jeg til bestemor for å få penger til Osloturen! Måtte ta opp et lite forbrukslån hos henne siden jeg er. . . Ja. . . Blakk :( Skjemmes nesten litt over å si det, fordi jeg har virkelig IKKE prioritert pengebruken den siste tiden. Shoppet meg gal her og der, men nå er det shoppingnekt en stund fremover! Men får se om jeg ikke får unne meg noen plagg i Oslo :) Det må da være lov? Ååh tenk at om 12 timer sitter jeg og Sophie på flyet nedover! Gleder meg ihjel. . . Teller timer, og nedtelleren min på telefonen viser endelig bare 1 dag til Justin Bieber! Synes det var som i går at den viste 200 dager. . . Noen andre som skal på konserten i morgen? Måtte gråte noen tårer i sted. . . Har ENDELIG gått opp for meg at jeg skal se han in real life!

Også har jeg jo fått med meg at det er syke tilstander der nede allerede, noe som jeg ikke synes noe særlig om. . . Tenk at folk virkelig vil gi et sånt dårlig førsteinntrykk av oss? Hvorfor kan ikke folk bare forholde seg ROLIGE og SIVILISERTE med de som allerede er kommet til Norge?? Jeg kjenner faktisk at jeg skjemmes. . . Hadde de bare kunnet holde seg rolig og ikke gale folk som går på heftige stoffer, så hadde nok alt blitt SÅ mye bedre 🙂 Kan jo også tilføye at jeg synes det skulle vært 18-årsgrense på konsertene, kanskje det hadde blitt litt mer akseptable tilstander inne på Telenor Arena da.

xoxo, Mrs. Bieber

1 kommentar
    1. Ikke frekt ment mot noen, men hadde det vert 18-års aldersgrense hadde nok bare en tiendedel av alle folkene kommet… Justin Bieber har jo såvidt fans som er over 14

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg