bieberfever

Glemte helt å oppdattere dere i går, eller, hadde ikke tid. . . Vi dro hjemmefra 08.30, tok flyet 10.45 fra Evenes og var i Oslo i 12-tiden! Fra 12 – 18 gikk alt i ett og vi kom oss ikke til hotellet før etter konserten. . . Men alt i alt hadde jeg en helt fantastisk gårdag! Møtte mange herlige folk og fikk sett Bjørn Erik igjen som jeg ikke har sett siden sommeren! Klarte hvertfall å gå på meg gnagsår i går, noe jeg kommer til å slite med i dag. . . Klarte også å velge bort nikeskoene før jeg dro hjemmefra, så har ikke skobytte med. . . Vi sto hvertfall i sikkert fire timer før konserten og ventet på at den skulle begynne, som alle andre artister var han selvfølgelig litt sen å komme på, og oppvarmingen var ikke så veldig til å skryte av. Klarte så vidt å stå på beina da han kom på scenen fordi jeg var så sliten, var helt dehydrert og klarte nesten ikke puste – men det var verdt det når han endelig kom! Måtte uansett gå bakerst når nest-siste sang var fordi vi måtte ha vann for ikke å besvime, men det gjorde egentlig ingenting. JEG ER SÅ LYKKELIG!

I dag skal vi ta det ganske rolig, bare dra ned til TV2 for å hente vesken til Sophie før vi drar til flyplassen. Flyet vårt går klokken 13.20 så vi må dra en time i forveien til Gardermoen. Skal bli godt å komme hjem, men kunne godt hatt noen ekstra dager her! Derfor har vi allerede begynt å planlegge neste Oslo-tur, haha. . . Skal laste opp flere filmer når jeg kommer hjem!

I køen til Telenor Arena! Er flere ti-tusen folk bak meg som enda ventet. . .

Haha frk not so belieber

MY LOVE!

Her begynte jeg å gråte. . . Vises utrolig dårlig på filmen, men han så RETT på oss! Sykeste følelsen. . .

4 kommentarer

Siste innlegg