nordnorsk jord

Nå er jeg godt plassert i senga til Sophie, vi landet på nordnorsk jord (haha) for tre timer siden og dro rett hit! Har spilt litt the sims og planlagt høsten, blir såå mye reising når jeg er ferdig på skolen! Viktig å spare penger fremover så jeg har råd til å gjøre alt jeg vil gjøre når jeg er ferdig med skolen. . . Har også sett gjennom bildene og kan meddele at jeg bare har tatt bilder fra da vi satt på flytoget inn mot Oslo i går. Var selvfølgelig ikke bevisst, men vi låste inn all bagasje på Oslo S når vi kom dit, så hadde ikke kamera før etter konserten og vi la oss med en gang vi kom på hotellet. . . I morges var jeg så trøtt at kameraet var ikke i tankene engang, haha.

Skal snart dra til byen en tur og besøke Charlotte på jobb tenker jeg, så skal jeg dra ned på en restaurant i byen og møte pappa og søskenbarna hans som har søskenbarntreff! I kveld blir det ganske rolig, beina mine er så vonde at det føles som om de skal falle av når jeg går. . . Men siden jeg fikk vondt av å vente på Justin Bieber er det aaaall worth it! Jeg er enda i lykkerus og min tidligere obsession av han har kommet tilrette igjen, nå er det Bieber for alle pengene ;)

Rett i nattbuksen da jeg kom inn døra! Comfy frosk

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg