time flies

Dere aner ikke hvor mye jeg angrer på at jeg ikke tok med meg pappa sitt digitalkamera på konserten i går. . . Kunne tatt såå mye bilder og filmet filmer av bedre kvalitet enn det ble på iPhone. . . Stikker utrolig i hjertet! Og stikker enda mer med tanken på at alt er over nå. . . Hehe, har blitt litt vel mye Bieber-blogging de siste dagene, men trøst dere med at det snart er over! (helt til neste gang jeg skal på konsert, hehe. . .) Skal begynne å lese First step 2 forever igjen i kveld, har ikke lest den på sikkert to år og føler det er på tide med litt oppfriskning nå! Filmen skal jeg kose meg med i morgen kveld, så er mye å se frem til :)

Er utrolig sliten etter to hektiske dager som bokstavelig talt har rast avgårde! Klarer nesten ikke tenke meg til at for 12 timer siden var jeg i Oslo. . . Må ned igjen om ikke så alt for lenge! Haha følte meg som den største turisten når jeg etter et par timer i Oslo bare “åherregud, det e ikke sny her!!! føles som æ kommer fra nordpolen!!” Vel vel. . . Er også vondt å tenke på hvordan det var å _endelig_ se Justin i virkeligheten etter fire-fem år, også var det så fort over. . . Kunne gjerne tilbrakt en hel dag på konsert med han! Husker jeg en gang sa at “før jeg dør SKAL jeg se Justin Bieber!” og det har jeg klart :) Men nå altså. . . Dere får ha en god natt, for nå er det snart kveld her i huset ♥ Først blir det litt obligatorisk frustrerte fruer. . .

Føler meg litt sånn her nå. Bare med litt mer surkeleppe, for ja, det klarer jeg å få til! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg